UNIT PERHUBUNGAN AWAM
Unit Perhubungan Awam pada awalnya diletakkan di bawah unit pentadbiran, Bahagian Pengurusan Hospital Kajang. Pada November 2015, unit ini ditubuhkan secara rasmi dengan seorang Penolong Pegawai Perhubungan Awam. Kini, ia dibantu oleh 10 orang Pembantu Tadbir dan 2 orang Personel MyStep di HTPN dan WCC
- Menyediakan perkhidmatan memenuhi keperluan pelanggan.
- Menjamin perkhidmatan selaras dengan piawaian semasa.
- Mempertingkatkan kemahiran profesional melalui latihan.
- Memperkukuhkan sistem telefonis berterusan.
- Menyediakan perkhidmatan mesra & sejahtera.
Sedang dikemaskini

- Menguruskan dan mengendalikan aduan awam. 
- Menguruskan penghargaan dan cadangan. 
- Menganalisa dan mengenalpasti aduan melalui akhbar/ media sosial. 
- Menerima dan menguruskan permohonan penggambaran filem. 
- Menyelaraskan dan menguruskan mesyuarat/ aktiviti/ program ALP Hospital 
- Menyalurkan maklumat serta melayan pertanyaan pelanggan/ orang awam secara bersemuka, telefon, surat dan email. 
NOMBOR TELEFON PEJABAT
03-8913 4611/1485
 
				
