PIAGAM PELANGGAN

Pejabat ini bertekad dan berusaha untuk memberi perkhidmatan yang cemerlang kepada setiap pelanggan;

1. Sentiasa memberi layanan dengan sopan dan mesra

2. Menyiasat semua aduan perkhidmatan

3. Mendapatkan maklumbalas pelanggan

4. Berusaha meningkatkan kepuasan pelanggan dengan cara berikut:

  • Memastikan setiap pelanggan akan diberi perkhidmatan dalam masa 5 – 10 minit untuk urusan pembayaran kompaun
  • Pengeluaran Sijil Ekspot Makanan dalam masa 5 hari selepas menerima keputusan analisa makma

5. Mengawal kejadian penyakit-penyakit berjangkit dengan memastikan tindakan kawalan ke atas kejadian penyakit berjangkit selepas dinotifikasi di lakukan dalam jangkamasa berikut:

  • Keracunan makanan dan taun – Serta Merta
  • Malaria – 24 jam
  • Demam Denggi – 24 jam
  • Tifoid – 24 jam

6. Memastikan kualiti air minum terpelihara dengan melaporkan setiap perlanggaran keputusan contoh air selepas diterima dalam masa 24 jam

LOKASI

PEJABAT KESIHATAN DAERAH GOMBAK
NO 23 & 25, JALAN 2/8,
BANDAR BARU SELAYANG,
68100 BATU CAVES,
SELANGOR DARUL EHSAN.

TEL : 03 - 6120 7601
EMEL : pkdgombak@moh.gov.my

PENCAPAIAN

PAPARAN TERBAIK

PAPARAN TERBAIK MENGGUNAKAN PELAYAR GOOGLE CHROME DENGAN RESOLUSI SKRIN 1280 X 720

KEMAS KINI TERAKHIR : 07 March 2025.